Saily funkar inte alls på sint maarten (holländska sidan). Men det gör å andra sidan inte 3 världen heller.Saily funkade bäst i Vietnam. Men vi kan fortsätta diskussionen här kanske:
eSIM-kort
Hej, kommer befinna mig i olika världsdelar (utanför EU) under året och tittar på olika lösningar kring datamängden. Köper ni lokala kort lr eSIM? Har kanske inte behov av obegränsad datamängd men har kollat på Airalo, Nomad och Holafly. Hur gör ni andra? Tack på förhand.www.businessclass.com
Vad funkar bäst där då?Saily funkar inte alls på sint maarten (holländska sidan). Men det gör å andra sidan inte 3 världen heller.

Det undrar jag också, men Telenor fungerade bra och utan kostnad. Jag som har 3 testade både Saily och Aerobile.net Saily fungerade i princip lika dåligt som 3, enbart när man lyckades få in signal från franska sidan och sen vägrade de återbetala något. Aerobile fungerade lite sporadiskt men förhållandevis dåligt, inget tjafs fick pengar tillbaka på studs.Vad funkar bäst där då?![]()
Fast enligt 3’s info så räknas Sint Maarten in i EU, precis som den franska sidan.Saily funkar inte alls på sint maarten (holländska sidan). Men det gör å andra sidan inte 3 världen heller.
Precis men det hjälper ju inte att det är gratis när det inte fungerar.Fast enligt 3’s info så räknas Sint Maarten in i EU, precis som den franska sidan.
![]()
3Världen - Ring och surfa utomlands i över 80 länder
Med 3Världen ringer och surfar du i över 80 länder till samma pris som inom Sverige. Ingår utan extra kostnad när du köper mobilabonnemang hos Trewww.tre.se
Ok jag trodde 3världen var ”problemet” för dig. Har du felanmält det till 3?Precis men det hjälper ju inte att det är gratis när det inte fungerar.