K
KavlingeDude
Guest
Rökning är ju en dokumenterad hälsorisk. Tvivlar på att du i litteraturen kan hitta att hörlurar är det.
PS Sedan är jag inte emot rökning ombord DS
PS Sedan är jag inte emot rökning ombord DS
Det är respektlös mot andra som presenterar motargument sakligt och sedan du förlöjligar allt utan att svara på kommentaren.
Jag förstår hur Du tänker, men min uppfattning är att det är mer respektlöst mot övriga passagerare att inte följa crews anvisningar och instruktioner.
Jag förstår hur Du tänker, men min uppfattning är att det är mer respektlöst mot övriga passagerare att inte följa crews anvisningar och instruktioner.
Hvorfor skal man svare, når man ikke får svar på det man lurer på selv?
Det har blitt spurt om i hvilket tilfelle det er man har problemer med å forstå regelen mot headset-bruk under flighten. Er det et problem at man må ta de av seg for å høre på crewet i 2 minutter? Eller er det et problem at man ikke kan ha de på seg under hele takeoff'en hos de selskaper som nekter det?
Hvorfor skal man svare, når man ikke får svar på det man lurer på selv?
Det har blitt spurt om i hvilket tilfelle det er man har problemer med å forstå regelen mot headset-bruk under flighten. Er det et problem at man må ta de av seg for å høre på crewet i 2 minutter? Eller er det et problem at man ikke kan ha de på seg under hele takeoff'en hos de selskaper som nekter det?
Har ju inget med elektronik att göra, men jag vet inte riktigt hur sakligt "argumentet" är om att folk får minsann sova och då är det inte respektlöst att någon annan inte lyssnar på kabinpersonalen utan fortsätter med sina hörlurar.Det är respektlös mot andra som presenterar motargument sakligt och sedan du förlöjligar allt utan att svara på kommentaren.
Stefan har väl en poäng? Exakt hur många plan har störtat för att någon har rökt?