Nu blev presentkorten cancelerade då de inte hade toppat upp med 20%, så får köpa nya, nu kan man inte välja valfritt värde vilket man kunde tidigare idag.
Jag köpte presentkort kl 7:19. Fick bekräftelse och presentkorten samma minut. Dock utan 20%. Drog mail till deras guld support. Får hoppas de fixar.
Dock försvinner flexibiliteten när man köper flex biljetter med presentkort, då det är dyrare att boka om än att boka av och boka nytt, även att...
Någon som vet hur det brukar vara med liknande erbjudanden som det kommer den 18de, dvs 10 flygningar under 1/1-31/3 ger 15k nivåpoäng. Räknas bonusflygningar in? Eller bara om man betalt med pengar eller kanske fler poäng?
Om en företagsledare får många klagomål till sig borde han fundera på om produkten/tjänsten är dålig eller organisation. En CEO har yttersta ansvaret att driva företaget så en fundering kanske man kan förvänta sig. Han utlovade i höstas en öppen diskussion med lojala kunder om bytet av program...
@Jannes Du verkar riktigt gilla Anko och vill ha honom på din "nära vän lista", maila honom och bjud in honom till middag, säg att du är en stor fan av honom :) DU verkar ju även missförstått trådens innebörd så ni kanske har något gemensamt.
Det är nog inte så lätt att förväxla men har man en lista med fördelar och de per nivå och de vägrar att uppfylla det de har lovat handlar det om här. Läsförståelse får du ta i annan tråd.
Nya är ju bra, men tyckte alltid fast track i gamla gick fortare, speciellt den som var närmare Sky city...
Skulle jag också gjort om det inte var trehundra i kö till dessa sex som checkade in med ekonomi. Jag frågade person som arrangerade köerna om man inte skulle prioritera dem som stod i de tre köerna till den enda prioriterade incheckningen, nej var svaret.
Arlanda fungera incheckning och fast...
På resan jag hänvisar till hade man A350 med internet, men fungerade två av tolv timmar.
Eurobonus är helägt bolag av SAS koncernen, man väljer en sån bolagsstruktur av flera själ, som att man vill skydda tillgångar, skattetekniska effekter etc för koncerns bästa. CEO är koncernledare och...
Det är ju helt självvalt och självförvållat. Tar man bort kontaktmöjligheter till kundtjänst och försämrar service försvinner ju inte klagomålen, och kunder blir bara förbannade. Det är väl ett typexempel på hur man tar död på ett företag.
Många, typisk svenskar bryr sig inte och vågar inte...
Kanske det som är SAS i ett nötskal, vd som inte bryr sig om kunder och inte förstår värdet av nöjda kunder. Andra företagsledare bryr sig, så kanske bäst om SAS byter vd, får väl hoppas det sker i och med uppköpet.
Tycker det är ganska vanligt att vd svarar och lyssnar på lojala kunder. En vd förstår nog normalt att man inte gör en bra affär med missnöjda kunder. Många bolag tar bort möjligheter att kontakta kundtjänst mer än på chat eller Facebook då är ofta vd som blir kontaktad, detta är en känd...