Jag ringde nyss och kollade vad som gällde för hemförsäkring.PerssonErik skrev:Såg absolut intressant ut, undrar dock hur det fungerar med bil. Teckna ett år skulle man ju göra men har det någon inverkan på om man säljer bilen innan dess?Får helt enkelt ta och ringa upp och fråga under dagen.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Jag ringde nyss och kollade vad som gällde för hemförsäkring.Startbonusen om 10 000 poäng kommer in ca en månad efter att fakturan är betald (jag kör alltid på helår)Därefter får man 20 poäng per 100 kr i försäkring, och de kommer in en gång per månad. Om jag skulle flytta så går det att säga upp försäkringen, dito med bil.Svaren kommer ju från kundtjänst, så man får ju ta det med en nypa salt som vanligt. Fick du samma svar@PerssonErik?Klicka för att utvidga...
Jag gjorde en anmälan till admin att ändra rubriken, det kanske inte går att göra i efterhand för trådstartaren?RasmusN skrev:Wow, tack för det Jakob. Ni kan nu glömma min länk om 3000 poäng och istället använda Jakobs för att få 10000 poäng.Jag verkar inte kunna ändra mitt inlägg. Varken text eller rubrik.@Jakob ÖsterbergKlicka för att utvidga...
Alexander P skrev:För den som redan har en försäkring hos Trygg-Hansa så går det utmärkt att ansluta den till EB-kontot i efterhand och få poäng, däremot får man ingen välkomstbonus.Klicka för att utvidga...
Du har väl 14 dagars ångerrätt enligt distansköplagen?Wobbly_Fool skrev:Tror ni man kan ringa in och be snällt om startbonusen?Klicka för att utvidga...
Har moderna nu och betalar 7000 för huset, TH vill ha 10000 med "samma" villkor. Inte värt det för min del. Ska kolla någon av bilarna dock.Jakob Österberg skrev:Min hemförsäkring blir en hundring dyrare per år. Kan vara värt. Behöver jämföra villkor i övrigt bara...Klicka för att utvidga...