Går det få ihop med fly premium rabatt tro?h9kh9k skrev:Fick just mail om upp till 30% på bonusresor för EBG+. Boka senast 27/11, res 8 jan - 31 mars.Klicka för att utvidga...
Tittar just nu på Svalbard och får pris på 14000 poäng t/r i plus så det går att kombinera rabatterna!gjohansson skrev:Går det få ihop med fly premium rabatt tro?Klicka för att utvidga...
Har du läst kommentarerna ovan?ELOS skrev:Någon som prövat om det funkar med Fly Premium?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Jag får det inte att funka med Fly premium på longhaul. Annars hade USA t o r i Business för 48k poäng varit riktigt bra. Men å andra sidan har jag inte fått något mail heller ännu. Är det ngn speciell länk man ska använda?Klicka för att utvidga...
Ja se på fan - nu får jag också upp det... Då måste de ha fixat det precis nu...Canadien skrev:Funkar nu, men bara på t o r, ej open jaw.Klicka för att utvidga...
Mycket bra - det borde vara krav på att posta länk om man startar en sådan här tråd tycker jag. En bild säger inte alltid mer än tusen ord.Jakob Österberg skrev:Här är länken till erbjudandet för övrigt, såg att ingen lagt upp den:EuroBonus Point bargains - SASKlicka för att utvidga...
Då får du väl lurpassa på BlackFriday & CyberMonday ;Dagehall skrev:Nu ska jag bara hitta hur jag får gratis hotell också - sedan är det ju nästan som att man får betalt för att åka...Klicka för att utvidga...