lassefoppa
New member
Första flygerbjudandet i årets SAS-julkalender. Halva poängpriset för resor till USA under vintern! Men bokas bara i dag 5 december.
Ja, men är ganska tunt med platser i business i vinter.Abbs skrev:Bra med business ocksåKlicka för att utvidga...
lillemannen skrev:Någon länk? Får inte fram detta!?Klicka för att utvidga...
Behövs ingen länk, går att söka direkt på sas.se från startsidan. Som inloggad får man upp valet att nyttja denna kampanjGnopps skrev:Gäller endast från Danmark/Norge/Sverige, vilket är trist med tanke på att det orabatterade poängpriset är samma från t ex Finland och övriga norra Europa.Var kan jag hitta länken till erbjudandet?Klicka för att utvidga...
De rabatterade priserna ska synas i vanliga flödet när du är inloggad på sas.se (och när webbplatsen fungerar utan att ha 2-3 röda banners i toppen med olika felmeddelanden).Gnopps skrev:Gäller endast från Danmark/Norge/Sverige, vilket är trist med tanke på att det orabatterade poängpriset är samma från t ex Finland och övriga norra Europa.Var kan jag hitta länken till erbjudandet?Klicka för att utvidga...
Tack. Jodå, jag hittar priserna. Men jag är nyfiken på hur jag får veta om det ursprungliga erbjudandet. Dvs. var är det publicerat? Söker jag på SAS julkalender får jag upp SAS Eurobonusshop med porslin i dagens lucka.palmen skrev:Behövs ingen länk, går att söka direkt på sas.se från startsidan. Som inloggad får man upp valet att nyttja denna kampanjKlicka för att utvidga...
Så här såg email:et ut:Gnopps skrev:Tack. Jodå, jag hittar priserna. Men jag är nyfiken på hur jag får veta om det ursprungliga erbjudandet. Dvs. var är det publicerat? Söker jag på SAS julkalender får jag upp SAS Eurobonusshop med porslin i dagens lucka.Klicka för att utvidga...