Lars-Johan skrev:Hallå,Någon som har sett detta erbjudandet?EuroBonusSitter idag med Bahnhof 250/100 och undrar om någon har erfarenhet av A3? Har de bra uptime osv?Klicka för att utvidga...
Jo då, det finns någon/ några som är nöjda med sitt byte.Lars-Johan skrev:Hej,Tack för info. Leta lite förut men nu hittade jag den gamla tråden. Dock finns det ingen info om man är nöjd eller inte med A3 som bredbandsleverantör här på forumet.Det man kan hitta på nätet gällande recensioner ser ju inte så lovande ut...Klicka för att utvidga...
Lars-Johan skrev:Hej,Tack för info. Leta lite förut men nu hittade jag den gamla tråden. Dock finns det ingen info om man är nöjd eller inte med A3 som bredbandsleverantör här på forumet.Det man kan hitta på nätet gällande recensioner ser ju inte så lovande ut...Klicka för att utvidga...
Jag tecknade 250/100 den 3 juni och fick in poängen några dagar efter att första fakturan var betald, överlag trevlig kundservice.imartin skrev:Ok har precis tecknat, 500/100 Mbit för 449 kr i 24 månader. De 25.000 välkomstpoängen ska komma in efter första fakturan är betald, stod det. Får se. Jag rapporterar hur det går.Klicka för att utvidga...