E erik-m New member Mar 20, 2016 #1 I appen ser jag att jag har fyra kommande stays på olika hotell inom @Accor Men min närmast förestående stay ser konstig ut. Bokningen är alltså inte bekräftad, men den är betald: Nån som vet hur jag ska se på det?
I appen ser jag att jag har fyra kommande stays på olika hotell inom @Accor Men min närmast förestående stay ser konstig ut. Bokningen är alltså inte bekräftad, men den är betald: Nån som vet hur jag ska se på det?
A accor New member Mar 21, 2016 #2 Hej Erik! Jag ber dig dubbelkolla med hotellet för säkerhets skull. Du når dem på: HA064-RE@accor.com Mvh AccorHotels Scandinavia & Finland
Hej Erik! Jag ber dig dubbelkolla med hotellet för säkerhets skull. Du når dem på: HA064-RE@accor.com Mvh AccorHotels Scandinavia & Finland
D direktorn New member Mar 21, 2016 #3 Hej, har hänt mig flera ggr. Du kan känna dig lugn med att bokningen är klar. Det är Min erfarenhet. Ring och kolla om du vill såklart.
Hej, har hänt mig flera ggr. Du kan känna dig lugn med att bokningen är klar. Det är Min erfarenhet. Ring och kolla om du vill såklart.
E erik-m New member Mar 21, 2016 #4 Mailade. Allt var såklart lugnt och jag fick ett supertrevligt svar.