M mikeswede New member Sep 4, 2017 #1 När jag gick in i Menzies lounge på Landvetter nyss noterade jag följande. Sedan 28 Augusti har Air Berlin business samt kort med acess utfärdade av Air Berlin ingen tillgång till loungen på Landvetter
När jag gick in i Menzies lounge på Landvetter nyss noterade jag följande. Sedan 28 Augusti har Air Berlin business samt kort med acess utfärdade av Air Berlin ingen tillgång till loungen på Landvetter
D dr-miles New member Sep 4, 2017 #2 Även på Menzies Aurora lounge på Stockholm Arlanda T2 enligt den här tråden. Auf wiedersehen Air Berlin? Konkurs... | Sida 11 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Även på Menzies Aurora lounge på Stockholm Arlanda T2 enligt den här tråden. Auf wiedersehen Air Berlin? Konkurs... | Sida 11 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
B berglund New member Sep 4, 2017 #3 Ganska naturlig följd av att operatörerna av dessa lounger har svårt att få betalt av Air Berlin för dessa passagerare. Helt naturligt då att hellre neka än att släppa in på mycket osäker kredit.
Ganska naturlig följd av att operatörerna av dessa lounger har svårt att få betalt av Air Berlin för dessa passagerare. Helt naturligt då att hellre neka än att släppa in på mycket osäker kredit.