Senaste nytt

Amex Centurion-förmåner

Någon som har erfarenhet av meet & greet?

”The service may vary between airports (50 selected destinations around the world).

Centurion Members are:
Greeted at their arrival gate
Accompanied through fast-track Customs”
Den här förmånen gäller bara om man bokar C/F via Amex Travel.

Bokat upp mig själv nu på en hel del events under året genom centurion loungen/premium och andra lounger som erbjuds. Håkan, Disney on Ice, Deep Purple, Melodifestivalen (inte min grej men frun skulle bestämt dit), Ingrosso, Molly Sandén m.fl. får Se hur upplevelserna är. Bokningen var smidig.

Bokat upp mig själv nu på en hel del events under året genom centurion loungen/premium och andra lounger som erbjuds. Håkan, Disney on Ice, Deep Purple, Melodifestivalen (inte min grej men frun skulle bestämt dit), Ingrosso, Molly Sandén m.fl. får Se hur upplevelserna är. Bokningen var smidig.

Av nyfikenhet, är detta events som då ingår, eller är det så att man exempelvis köper biljetter till Deep Purple och får tillgång till Centurion lounge etc?

Av nyfikenhet, är detta events som då ingår, eller är det så att man exempelvis köper biljetter till Deep Purple och får tillgång till Centurion lounge etc?

Yes och bättre platser till priset av icke-premium. Även när det är slut på t.ex Livenation så kan man oftast köpa genom Centurion då de har dedikerade antal platser till varje event

Toppen