T Tjaeng Guest Jun 14, 2022 #21 El Oso skrev:Alla som är öppna! Svenskt C fungerar utmärkt. Men du kan läsa allt det finstilta på nätet. Enligt mig är det den bästa "perken" med C.Klicka för att utvidga... Click to expand... vart finns det finstilta?
El Oso skrev:Alla som är öppna! Svenskt C fungerar utmärkt. Men du kan läsa allt det finstilta på nätet. Enligt mig är det den bästa "perken" med C.Klicka för att utvidga... Click to expand... vart finns det finstilta?
E el-oso New member Jun 16, 2022 #22 De nada! @Tjaeng Lufthansa Lounge - Card Member Access | American Express
T Tjaeng Guest Jun 16, 2022 #23 El Oso skrev:De nada!@TjaengLufthansa Lounge - Card Member Access | American ExpressKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack, denna har jag sett. det som är lite oklart för mig dock: 1. texten hänvisar till loungefinder för att lista ”participating lounges”. Där finns inga F lounges inlagda vad jag kan se. 2. Sidan avser Amerikanskt Amex, morsv sida finns ej på den svenska portalen.
El Oso skrev:De nada!@TjaengLufthansa Lounge - Card Member Access | American ExpressKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack, denna har jag sett. det som är lite oklart för mig dock: 1. texten hänvisar till loungefinder för att lista ”participating lounges”. Där finns inga F lounges inlagda vad jag kan se. 2. Sidan avser Amerikanskt Amex, morsv sida finns ej på den svenska portalen.
D dbodenfo New member Jun 17, 2022 #24 Kolla Airport Lounges: Reviews & Club Access Worldwide | LoungeBuddy appen om du har iOS och lägg in ditt svenska C och andra kort. När du sen skriver in dina resor så kommer FCL och senator upp i appen.
Kolla Airport Lounges: Reviews & Club Access Worldwide | LoungeBuddy appen om du har iOS och lägg in ditt svenska C och andra kort. När du sen skriver in dina resor så kommer FCL och senator upp i appen.