Senaste nytt

AmEx - var hitta spend year-to-date?

Det ligger även nere på Nederländska hemsidan (MR i det fallet för mig) - så gissningsvis är det något det arbetas på backend, nu under helgen.

Någon som vet var jag kan hitta årets spend på AMEX Elite?
Fram tills att jag passerade min andra 2-4-1 voucher så såg jag totalen i AMEX appen under Förmåner, nu när jag passerat så ser jag ingen sammanställning längre.

Fram tills att jag passerade min andra 2-4-1 voucher så såg jag totalen i AMEX appen under Förmåner, nu när jag passerat så ser jag ingen sammanställning längre.

Det finns ingen årsspendemätare efter det. Du får helt enkelt summera ihop tidigare fakturor + nuvarande månad. Alternativ så har du ett excelark där du håller koll på allting ;)

Det står när du fick din förmån i den specificerade listan över dina köp.

Så allt efter det datumet är vad du har spenderat utöver 300K

Jag loggade in på AMEX på webben (ej app) satte eget datumintervall på 1/1-idag (30/12) och laddade ner som xls, la på filtrering, filterarade bort "betalning tack" och summerade alla raderna. hissnande mycket för min del :O

Toppen