Ändring av kategori efter Rewardsbokning

joggi

New member
Jag har en Rewardsbokning på ett Marriotthotell i USA med incheckning om några dagar. Jag såg igår att kategorin på det hotell jag har bokat nu har ändrats från kategori 7 till 6 efter det jag har bokat (men alltså innan jag har checkat in). Någon som vet om det går att få tillbaka mellanskillnaden i poäng utan att behöva avboka och sedan boka igen?
 
Behöver definitivt boka om.

Gjorde precis detsamma själv på JW Marriott Kuala Lumpur som sänkts till Cat 3, otroligt förmånlig redemption!
 
JacobGBG skrev:Behöver definitivt boka om.Gjorde precis detsamma själv på JW Marriott Kuala Lumpur som sänkts till Cat 3, otroligt förmånlig redemption!Klicka för att utvidga...
Hur bokade du om, online eller fick du ringa och göra det?
 
JacobGBG skrev:MArriott.com, award stays är ju fritt ombokningsbara.Klicka för att utvidga...
Såg i min bokningsbekräftelse att det skulle vara 120 000 poäng men kontohistoriken visade 140 000 poäng dragna. Ringde in och när jag väl hittade rätt person så fick jag 20 000 poäng krediterade. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji1303.png
 
Back
Top