Arlanda - möjligheter skriva ut?

philip-g

New member
Hej! Ska till Indien imorgon och kommer eventuellt behöva komplettera med något dokument. Undrar således om det finns något ställe där man kan skriva ut?

Stort tack!

Om du är utanför säkerhetskontrollen så skulle jag gå till någon av hotellens reception och fråga snällt.

Philip G skrev:Det är fritt fram alltså? Det är ju strålandeKlicka för att utvidga...

I teorin. Jag har försökt en gång så strulade först datorerna, säkerhetsinställningarna tillät inte nedladdningar vilket krävdes för PDFn. När jag väl lyckades öppna filen i webbläsaren så var inte skrivaren korrekt ansluten. När det var fixat så var tonern slut.

Så det blev lite stressigt.

Philip G skrev:Hej! Ska till Indien imorgon och kommer eventuellt behöva komplettera med något dokument. Undrar således om det finns något ställe där man kan skriva ut?Stort tack!Klicka för att utvidga...
Jag tror Bagport har en sådan service mot en kostnad. Ligger under ankomsthallen i T5.

Tack för alla svar! Blev inget Indien idag. Fick eVisat nekat på grund av att handläggarna tydligen inte förstått konceptet dual citizenship.

Back