Senaste nytt

Artikel: Swiss Business Lounge, Zürich (Schengen)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tråkiga med den långa baren är att den också tjänar som "rökrum" (om det inte ändrat sig sedan jag var där för några månader sedan). Positivt i somras var att det fanns en box med Mövenpick-glass i Gold-delen av loungen. Hoppas att det återkommer i sommar igen! :cool:

Finns den här skylten kvar? :D

E38S0719.jpg

Jag har alltid lyckats tima in besök då det varit fullsatt i loungen, tyvärr - Har då gått vidare till DNATA loungen som erbjudit ro. Instämmer med Malus kommentar rörande "rökrummet", och inte minst Mövenpickglassen :D

Baren benämns fortfarande som "Smokers bar". Igår hade mobiloperatören Sunrise vouchers som gav en timmes gratis WiFi-internet. Hög beläggning i loungen gjorde att signalen bröts flera gånger :confused:

Var här idag, var helt fullt i loungen så vi fick ingen sittplats. Testade dock inte "Smokers bar". I och med att det var så mycket folk var det dessutom väldigt stökigt och serveringen såg inte så trevlig ut.

Väldigt fullt idag på eftermiddagen. Den långa baren borde ju förstås göras rökfri - den kunde ju vara riktigt trevlig annars, med den utsikten. Nu luktar man som en askkopp efter tre minuter.

Den är ok, men det är typ bara resor till UK och andra europeiska destinationer där den är användbar

Jag ska till ORD vilken Biz lounge använder man då? Det är inte "SWISS Lounge D Business"?

Hoppas ju fortfarande på att Swiss ska släppa uppgradering men det är ju ingen garanti.
Jag tog ju tidigare flyg från CPH för att att få ev. mer tid i F-loungen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen