M misssussi New member Sep 7, 2014 #1 Hej, när jag söker platser med Awardnexus och Oneworld så får jag fram flera förslag med EK-flighter. Men går det verkligen att boka EK med USDM? Vore bra att veta om det fungerar innan jag ringer och ska börja bokningen. Thx in adv (-:
Hej, när jag söker platser med Awardnexus och Oneworld så får jag fram flera förslag med EK-flighter. Men går det verkligen att boka EK med USDM? Vore bra att veta om det fungerar innan jag ringer och ska börja bokningen. Thx in adv (-:
J johhenrik New member Sep 7, 2014 #2 Är det inte Qantas codeshare som är anledningen till det? Kanske kan man boka EK-flighter på Qantasnr med USDM?
Är det inte Qantas codeshare som är anledningen till det? Kanske kan man boka EK-flighter på Qantasnr med USDM?
D dr-miles New member Sep 7, 2014 #3 Antagligen hämtar Awardnexus informationen från t ex Qantas Frequent Flyer (de har samarbete med Emirates).
Antagligen hämtar Awardnexus informationen från t ex Qantas Frequent Flyer (de har samarbete med Emirates).