Receipt är nog bara kvitto, inte biljett.ymmot123 skrev:HejJag har två biljetter där de första flighterna står Receipt not issued. När jag ringer LH så säger dem att det är confirmed. Vi har en lång resa och det vore inte kul om vi blir nekad incheckning. Kan man lita på kundservice så det endast är ett fel på webbplatsen?Visa bifogad bild 161887Klicka för att utvidga...
För man ser ingetSir Lemon skrev:Receipt är nog bara kvitto, inte biljett.Klicka för att utvidga...
Vi får hoppas att det inte blir problem då det är tomt i rutan för biljettnummer för de 2 flighterna.Sir Lemon skrev:Receipt är nog bara kvitto, inte biljett.Klicka för att utvidga...
ymmot123 skrev:För man ser ingetVi får hoppas att det inte blir problem då det är tomt i rutan för biljettnummer för de 2 flighterna.Klicka för att utvidga...
Be är kanske för snällt verb. Begär skulle jag dra till med. "Require" och tillägga "immediately".Mattias Holmén skrev:Be LH kundtjänst om att få biljett nummer på e-post.Klicka för att utvidga...
LongDist skrev:Be är kanske för snällt verb. Begär skulle jag dra till med. "Require" och tillägga "immediately".Klicka för att utvidga...
Jag kan vara snäll (och har gett exempel här på siten med CX kommunikation) men skulle nog vara lite strikt i detta fall.Mattias Holmén skrev:Skulle gissa att du det går minst lika snabbt att be som att begära eller kräva. Kindness is keyKlicka för att utvidga...
LongDist skrev:Jag kan vara snäll (och har gett exempel här på siten med CX kommunikation) men skulle nog vara lite strikt i detta fall.Klicka för att utvidga...
Jag menar att soft inte alltid lönar sigMattias Holmén skrev:Jag menar bara att dom antagligen inte svarar snabbare pga ett striktare ordval. Om det finns ett biljettnummer så kommer dom ge det. Hur menar du?Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Receipt är nog bara kvitto, inte biljett.Klicka för att utvidga...