Bridgeman skrev:Letar EB resa till New York nästa år. Tänkt resa 1/9 - 7/9. Letar på Award Fares där hittar jag platser även på Air France hemsida. När jag söker genom SAS award Sky så finns inte några platser. Vilken sida ska man lita på? Ringa SAS?Klicka för att utvidga...
Den enda sida du kan lita på är sas. Vad Air France har för tillgänlgihet spelar ingen roll för vad sas har för tillgänglighet (även om de ibland stämmer överens).Bridgeman skrev:Letar EB resa till New York nästa år. Tänkt resa 1/9 - 7/9. Letar på Award Fares där hittar jag platser även på Air France hemsida. När jag söker genom SAS award Sky så finns inte några platser. Vilken sida ska man lita på? Ringa SAS?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Den enda sida du kan lita på är sas. Vad Air France har för tillgänlgihet spelar ingen roll för vad sas har för tillgänglighet (även om de ibland stämmer överens).Awardfares kräver att du ställer in sökningen på sas eurobonus för att den ska visa vad sas potentiellt kan boka, gör du någon inställning så visas troligtvis andra bolags tillgänglighet.Klicka för att utvidga...