M martin1891 New member Nov 14, 2015 #1 Finns det någon bra hemsida där man kan se tidtabeller och ruttscheman för olika flygbolag? Jag vill veta vilka bolag som flyger direkt från ex CPH till X. Hur många avgångar finns med bolaget Y på rutten?
Finns det någon bra hemsida där man kan se tidtabeller och ruttscheman för olika flygbolag? Jag vill veta vilka bolag som flyger direkt från ex CPH till X. Hur många avgångar finns med bolaget Y på rutten?
S sniff New member Nov 14, 2015 #2 FlightStats kan vara en sådan. Exempel: ARN - GOT, visa codeshare är valbart.
I ipc_mataveri New member Nov 14, 2015 #3 FlightMapper.Net flight search är en annan sida där du kan se hela veckans tidtabell samt även codeshare nummer. Mycket bra om man åker ex EDI-KOI och skall ha BA nummer på Flybees flygningar.
FlightMapper.Net flight search är en annan sida där du kan se hela veckans tidtabell samt även codeshare nummer. Mycket bra om man åker ex EDI-KOI och skall ha BA nummer på Flybees flygningar.
K kricka New member Nov 15, 2015 #4 Testade FlightMapper för sträckan Moskva (VKO) - Frankfurt (FRA) och där visas LH flighter trots att linjen lagts ned och även ett antal med Transaero, vilka väl har gått i KK ? Känns inte så uppdaterat..
Testade FlightMapper för sträckan Moskva (VKO) - Frankfurt (FRA) och där visas LH flighter trots att linjen lagts ned och även ett antal med Transaero, vilka väl har gått i KK ? Känns inte så uppdaterat..
M martin1891 New member Nov 16, 2015 #6 Tack för era tips! Flightmapper var den sidan jag letade efter