agehall skrev:Fast track på T2 är en separat fil som tar dig förbi resten av kön, men det är samma screeningstation. Dvs ingen "riktig" fast track.Klicka för att utvidga...
Vid säkerhetskontrollen är det samma fast track som Air France/KLM använt i närmare ett år bara att One World nu även fått en skylt. Man använder en separat kö som innebär att man tränger sig före övriga kön men i slutändan är det samma kontroll som används för alla. Det är sällan någon trängsel i terminal 2 som jag tror det räcker bra som upplägg, det är fortfarande bättre än One World "fast tracken" i terminal 5 som inte tillförde mycket alls.Homer skrev:Är det "riktig" fast track på nya T2? och är den isåfall tillgänglig även för Sapphire?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Igår noterade jag att om man reser i economy, så är det bara pax med guldstatus som får priority boarding på ARN, men på LHR får silver det också. Har ARN hittat på något eget eller varför är det så?Klicka för att utvidga...
Så här ser skylten ut:AABack2ARN skrev:Är inte alla treoneworlds elitnivåer markerade på skyltarna på LHR? Har för mig att jag sett grön, blå och röd "plupp" på Fast Track-skyltarna, eller drömmer jag?Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Det var ju väldigt tydligt att Ruby inte var med på den skylten i alla fall. (Undrar var tusan jag sett den röda pluppen då?)Klicka för att utvidga...
Swissbob skrev:Vad jag hört så ska British Airways börja med gruppboarding från och med nästa vecka.Grupp 1: Club Europe, BA Guld och OW EmeraldGrupp 2: Club World (Om du reser det på vidareresan men Ekonomi första legget). BA Silver och OW SapphireGrupp 3: BA Brons och OW RubyGrupp 4-5: Euro TravellerKlicka för att utvidga...