Bugg i översikten över utgående poäng på Strawberry

kakne

New member
När man loggar in via webbsidan på Strawberry synd inte de poäng som går ut 2024-03-31. Det som visas är de poäng som går ut 2025-03-31.



Supporten är totalt ointresserad av denna bugg och svarar med uttryck som:

- "Om du loggar in...."

- "Du borde se...."

- "Det där är poängen som förfaller 2025..."

- "Prova att uppdatera appen..." (trots att jag tydligt skrivit att det gäller webbsidan och ha skickat med en skärmdump av sidan.



Otroligt dåligt hanterat. Strawberry har verkligen halkat ner rejält på listan. Det var tidigare ett företag som jag gillade och rekommenderade. Så är det tyvärr inte längre.



Är du osäker på om du har poäng som förfaller i år, så ring för säkerhets skull till supporten så att du inte blir av med dem.
 
Idag funkar inte deras system alls, igen. Bokningen ligger nere och hotellet jag checkade in på skrev bara ner alla uppgifter på ett papper så ska vi ta det vid utcheckning.
 
Cristoffer Cedergren skrev:Idag funkar inte deras system alls, igen. Bokningen ligger nere och hotellet jag checkade in på skrev bara ner alla uppgifter på ett papper så ska vi ta det vid utcheckning.Klicka för att utvidga...
Tror der är dags att byta kedja. Korthuset håller på att ramla samman!
 
kakne skrev:Tror der är dags att byta kedja. Korthuset håller på att ramla samman!Klicka för att utvidga...
Till vilken då?

Jag har bott hundratals nätter på Scandic med många år som ”top floor”. Men tillslut fick jag nog och bytte till Strawberry och får nog ändå säga att de för det mesta är bättre än Scandic.
 
Kan bekräfta att vi har haft en bug kring visningen av poäng som förfaller i samband med månadsskriften. Buggen uppenbarade sig i app och web, men påverkade inte de faktiska poängen (det var para presentationen i dessa kanaler som var fel). Buggen ska vara åtgärdad nu, mycket tack vare faktumet att ni lyfte frågan här.



/Martin
 
Back
Top