Business med byte i Guangzhou från Taipei till Seoul, eller raka vägen i Economy?

big-birger

New member
Landar tidigt på morgonen i slutet av oktober, och har en anslutning 7 timmar senare till Seoul med Economy.

Ser att en variant kanske är att flyga via Guangzhou i Business istället, med 2 timmar mellan flygen. Är det att utmana ödet att mellanlanda i Kina? Kommer fram samtidigt, så det är mest att det är roligare med två flyg i Business att fördriva tid på än att sitta på flygplatsen i Taipei i 7 timmar.

Big Birger skrev:Landar tidigt på morgonen i slutet av oktober, och har en anslutning 7 timmar senare till Seoul med Economy.Ser att en variant kanske är att flyga via Guangzhou i Business istället, med 2 timmar mellan flygen. Är det att utmana ödet att mellanlanda i Kina? Kommer fram samtidigt, så det är mest att det är roligare med två flyg i Business att fördriva tid på än att sitta på flygplatsen i Taipei i 7 timmar.Klicka för att utvidga...
Jag hade valt att flyga till Guangzhou. Jag har mellanlandat där och tagit mig vidare strax innan covid och då var det inga problem.

Flög till Kina i Maj och det gick lika smidigt som innan Pandemin (alltså väldigt smidigt), skulle absolut köra Businessresan!

Back