erik-%C3%96sterberg
New member
Fick precis detta på mejlen
MLC skrev:Visst är det så att curve X nu hinner bli begränsat till 3 gbit? Om man uppgraderar kortet så kan man fortfarande köra gbit på äldre transaktioner eller hur?Klicka för att utvidga...
Sitter i samma båt! Brukar tidigare alltid få dessa mail väldigt tidigt men nu lyser det med sin frånvaro.henke12 skrev:Inget mail här (ännu)!Klicka för att utvidga...
VanligtWilliam Kuylenstierna skrev:Om jag köper SAS-biljetter med Curve och sedan GBITar det under poänghelgen, räknas det som ett SAS-köp eller "vanligt" köp? Alltså blir det 50p/100 kr eller 30p/100 kr?Klicka för att utvidga...
Allt du köper via Curve kommer att för kortutgivaren att se ut som att Curve är butiken du handlat från. Således kommer inga specialbonusar för köp i vissa butiker/hotell/restauranger att ge specialbonusen.William Kuylenstierna skrev:Om jag köper SAS-biljetter med CurveKlicka för att utvidga...
Hur har du räknat? Högsta inräkning under kampanj är väl 50p/100kr om man handlar på SAS?Oscaro skrev:Har inga större utgifter planerade egentligen, men borde väl vara en bra deal att köpa Zupergift under helgen? Borde väl bli 80p/100kr och 7,5 baspoäng/100kr om jag inte tänker fel?Klicka för att utvidga...
50p/100kr om du köper Zupergift via SAS Eurobonus shop och 30p/100kr om du betalar med SAS MC premium under dubbelpoängshelgen = 80p/100krigelkotten skrev:Hur har du räknat? Högsta inräkning under kampanj är väl 50p/100kr om man handlar på SAS?Klicka för att utvidga...