simon_says91 skrev:Gäller detta även om man skulle skaffa ett kort i dagens läge? I så fall slår jag till på ett kort direkt!Klicka för att utvidga...
Flood skrev:Ja, det måste väl gälla alla som har kortet. Frågan om du hinner få det till dess bara?Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:En månad kvar? Mastercardet fick jag ju på knappa 2 veckor. Tar Diners längre tid?Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:En månad kvar? Mastercardet fick jag ju på knappa 2 veckor. Tar Diners längre tid?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Synd att jag har så få butiker i Luleå som tar dinners, har inte hittat något ICA t.ex.Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:ICA kvantum i stan borde ta Diners?Klicka för att utvidga...
mry ICA Maxi Storheden har gått alldeles utmärkt för mig på Diners. Tar AMEX likaså. Har dock ej testat kvantum.mry skrev:Nope, försöker man betala med det kortet i kassan så står det att kortet inte är giltigt för denna tjänst. Har även prova på ICA Maxi och där går det inte heller.Klicka för att utvidga...
andreas skrev:mryICA Maxi Storheden har gått alldeles utmärkt för mig på Diners. Tar AMEX likaså. Har dock ej testat kvantum.Klicka för att utvidga...