Sent omsider har Hilton nu gått ut med sin första globala kampanj för 2015. Den ger 2x poäng alternativt 2x miles om man väljer det.
Hilton HHonors | Double Your HHonors
Hilton HHonors | Double Your HHonors
Steve skrev:Hur väljer ni att kreditera poängen, points&points eller points&miles?Klicka för att utvidga...
Steve skrev:Funderade i så fall på Eurobonus, nu har jag points & points vilket ger 10 + 5 HH poäng/USD och om man använder points & miles till SAS EB blir det 10 HH poäng + 1 EB poäng/USD. (Ifall jag tolkar rätt).Då är det väl bara att värdera var jag får mest ut för poängen.Klicka för att utvidga...
Jag kör i princip alltid points + points eftersom mina stays är få men (relativt) långa så det skulle inte bli några miles att tala om. Miles brukar vara stay-baserat medan points är baserat på nätter/spend.Steve skrev:Hur väljer ni att kreditera poängen, points&points eller points&miles?Klicka för att utvidga...
Bibinski skrev:Har signat upp nu och undrar om detta gäller för stays som redan är bokade om de infaller inom denna period ?Klicka för att utvidga...
RonnieK skrev:Jag kör i princip alltid points + points eftersom mina stays är få men (relativt) långa så det skulle inte bli några miles att tala om. Miles brukar vara stay-baserat medan points är baserat på nätter/spend.Är man en one-night-stayer kan det löna sig att välja miles.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Det var så tidigare om man valde alternativet points + fixed miles, nu finns bara points + variable miles som baseras på spend så det spelar ingen roll om man stannar kort eller långt.... Jag väljer alltid points + points sedan dom ändrade om det inte är någon flygbolagskampanj som jag kan dra nytta av...Klicka för att utvidga...
Var hittar man denna lista ?Homer skrev:Listan på de hotell som inte deltar är nu uppe, 776 st de flesta i USA...Klicka för att utvidga...
Bibinski skrev:Var hittar man denna lista ?Klicka för att utvidga...
Bibinski skrev:Var hittar man denna lista ?Klicka för att utvidga...
Härligt, jag trodde jag skulle plocka poäng i Amsterdam i maj men rummen kostar 250€ / natten som minst, nej tack....Steve skrev:HOTELS THAT HAVE CHOSEN NOT TO PARTICIPATEHär kunde jag konstatera att min förestående NYC-vistelse kommer ge dubbla poäng.Klicka för att utvidga...