W wiken New member Sep 29, 2021 #1 Få dubbla poäng om du använder kampanjkoden 48SEP21 för obegränsat antal resor som bokas under perioden 29-30 September. Jag fick erbjudandet via mail.
Få dubbla poäng om du använder kampanjkoden 48SEP21 för obegränsat antal resor som bokas under perioden 29-30 September. Jag fick erbjudandet via mail.
M mha321 New member Sep 29, 2021 #2 Wiken skrev:Få dubbla poäng om du använder kampanjkoden 48SEP21 för obegränsat antal resor som bokas under perioden 29-30 September.Jag fick erbjudandet via mail.Klicka för att utvidga... Click to expand... Dyker upp som erbjudande i appen för mig (har inte fått mail). Det tyder på att erbjudandet borde gälla för alla.
Wiken skrev:Få dubbla poäng om du använder kampanjkoden 48SEP21 för obegränsat antal resor som bokas under perioden 29-30 September.Jag fick erbjudandet via mail.Klicka för att utvidga... Click to expand... Dyker upp som erbjudande i appen för mig (har inte fått mail). Det tyder på att erbjudandet borde gälla för alla.
C Cristoffer Cedergren Guest Sep 29, 2021 #3 Tråkigt bara att SJ släpper nästa bokningsperiod först 8 okt