Eloge till Diamond supporten

ulagun

New member
Har haft en del frågor till diamond supporten senaste tiden.

Är klart imponerad över de konkreta svar jag fått alltid inom 24 timmar och inte minst på det vänliga sätt de svarat.

Så, en eloge till dessa medarbetare!
 
ulagun skrev:Har haft en del frågor till diamond supporten senaste tiden.Är klart imponerad över de konkreta svar jag fått alltid inom 24 timmar och inte minst på det vänliga sätt de svarat.Så, en eloge till dessa medarbetare!Klicka för att utvidga...
Ja tänk om resten av kundservice var lika bra.
 
Håller med. Köpte ett travelpass med 20 klipp i veckan, och ringde/mejlade diamond-service och bad dem boka av/om 7 befintliga resor till passet. Snabb och mycket korrekt service vill jag påstå, och nu saknas bara 1 av 7 refund notice. Har just mejlat dem igenom om den sista.
 
Lustigt vad olika erfarenheter man kan ha! Jag har haft väldigt svårt att få hjälp av dom, så till den milda grad att jag till slut frågade dom vad dom faktiskt KAN hjälpa till med, jag fick följande svar:



"Vi svarar på frågor om EuroBonusprogrammet som kan vara allt från

att informera om förmåner till att göra felanmälningar och korrigera

felaktiga poängsummor. Vi hanterar inte efterregistrering av poäng då det sköts

av en annan avdelning. Vi svarar ibland på andra frågor också om vi kan

men i huvudsak är det EuroBonusärenden som vi hanterar."



Jag har försökt få hjälp med bl a återbetalningsärenden och bokningsrelaterade frågor utan att lyckas.
 
aldrighemma skrev:Lustigt vad olika erfarenheter man kan ha! Jag har haft väldigt svårt att få hjälp av dom, så till den milda grad att jag till slut frågade dom vad dom faktiskt KAN hjälpa till med, jag fick följande svar:"Vi svarar på frågor om EuroBonusprogrammet som kan vara allt frånatt informera om förmåner till att göra felanmälningar och korrigerafelaktiga poängsummor. Vi hanterar inte efterregistrering av poäng då det skötsav en annan avdelning. Vi svarar ibland på andra frågor också om vi kanmen i huvudsak är det EuroBonusärenden som vi hanterar."Jag har försökt få hjälp med bl a återbetalningsärenden och bokningsrelaterade frågor utan att lyckas.Klicka för att utvidga...
Precis vad jag menade med att tänka om den andra supporten var lika bra för Diamond, det är allt för ofta de bara vill göra eb ärenden...
 
FF#1 skrev:Precis vad jag menade med att tänka om den andra supporten var lika bra för Diamond, det är allt för ofta de bara vill göra eb ärenden...Klicka för att utvidga...


För att vara tydlig, så var det Diamant supporten som svarade så här!
 
Back
Top