agehall skrev:Ja, den där magiska påsen som gör att allt blir säkert är rätt rolig...Jag är lite besviken att stollen i USA envisades med att försöka smuggla in sin "bomb" i skorna - det finns ju så många "roligare" plagg de kunde ha valt.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:OnT: Ska inte vara något problem med glas inom Europa. Har en svag misstanke på att det skulle kunna bli problem i USA utan att riktigt kunna konkretisera det...Klicka för att utvidga...
I dag stod TSA och vred och vände på min bok i flera minuter, som om de aldrig sett något liknande. Därav min lätt negativa inställning i inlägget...agehall skrev:Är 99.9% säker på att det inte är några som helst problem i USA heller.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:I dag stod TSA och vred och vände på min bok i flera minuter, som om de aldrig sett något liknande. Därav min lätt negativa inställning i inlägget...Klicka för att utvidga...
fcx skrev:OnT: Ska inte vara något problem med glas inom Europa. Har en svag misstanke på att det skulle kunna bli problem i USA utan att riktigt kunna konkretisera det...Klicka för att utvidga...
fcx skrev:I dag stod TSA och vred och vände på min bok i flera minuter, som om de aldrig sett något liknande. Därav min lätt negativa inställning i inlägget...Klicka för att utvidga...
Flood skrev:Haha, kanske är något nytt? TSA i Denver röntgade om min Game of Thrones pocket två gånger häromveckan. Den såg tydligen ut som vätska på deras skärmar...Klicka för att utvidga...
Flood skrev:TSA i Denver röntgade om min Game of Thrones pocket två gånger häromveckan. Den såg tydligen ut som vätska på deras skärmar...Klicka för att utvidga...
nilsson skrev:Jag får alltid min incheckade väska öppnad om jag har böcker i den, så det är nog ett allmänt problem.Klicka för att utvidga...