Är osäker. Kan kolla imorrnNordpilen skrev:Kan man samla poäng i Best Western och Sas EuroBonus samtidigt för samma vistelse eller måste man välja ett av dem?Klicka för att utvidga...
Nej. https://www.bestwestern.se/best-western-rewards/resepartnersNordpilen skrev:Kan man samla poäng i Best Western och Sas EuroBonus samtidigt för samma vistelse eller måste man välja ett av dem?Klicka för att utvidga...
Nej och ja. Om du väljer att samla Eurobonus-poäng (normalt 600 poäng per vistelse) får du inga BW-poäng på samma vistelse (normalt rörligt antal beroende på pris och nivå i medlemsprogrammet).Nordpilen skrev:Kan man samla poäng i Best Western och Sas EuroBonus samtidigt för samma vistelse eller måste man välja ett av dem?Klicka för att utvidga...
Har en övernattning för 2.600:- så om det är rörligt BW borde det väl vara bättre än SAS 600 p x 2 (kampanj) ?ChJ skrev:Nej och ja. Om du väljer att samla Eurobonus-poäng (normalt 600 poäng per vistelse) får du inga BW-poäng på samma vistelse (normalt rörligt antal beroende på pris och nivå i medlemsprogrammet).Med det sagt, du kan fortfarande få BW-poäng om du väljer bort välkomstgåva (500 BW-poäng) och/eller restaurangcheck (upp till 1 000 BW-poäng).Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Har en övernattning för 2.600:- så om det är rörligt BW borde det väl vara bättre än SAS 600 p x 2 (kampanj) ?Klicka för att utvidga...
Gin93 skrev:Köpte nyss en natt 890 kr för att få euro bonus 2x600. Till vilken nivå prismässigt är det värt tycker ni för pris på hotel + att få eurobonus?Klicka för att utvidga...
Ungefär som @Mattias Holmén skriver, att betala så mycket för poängen är väldigt dyrt. Du kan ju köpa poäng för 20 öre/st. Men visst, behöver du ändå bo på hotell, hotellet ligger bra till prismässigt och du inte har bättre användning av BW-poäng så är det väl helt ok.Gin93 skrev:Köpte nyss en natt 890 kr för att få euro bonus 2x600. Till vilken nivå prismässigt är det värt tycker ni för pris på hotel + att få eurobonus?Klicka för att utvidga...
Oj, 5 öre, det var konservativt. Men jag inser att min värdering är till stor del grundad i att just MINA vanligaste biljetter nästan alltid finns tillgänliga som bonusbiljetter.Mattias Holmén skrev:Själv tycker jag oftast inte 1200 eurobonuspoäng är värt mer 60-120kr (5-10 öre/poäng).Klicka för att utvidga...
Erik M skrev:Oj, 5 öre, det var konservativt. Men jag inser att min värdering är till stor del grundad i att just MINA vanligaste biljetter nästan alltid finns tillgänliga som bonusbiljetter.Hur som helst är 890 och ovan nämnda EB-poäng ett mkt bra pris för NÄSTAN vilket BW-hotell som helst. Iallafall om man har värde av restaurangchecken också.Klicka för att utvidga...