Han har gamla betalkortsvarianten med brytdatum som inte är jämn månad kanske?LasseFoppa skrev:Vet nån vad det kan bero på att min make alltid får runt 10e-13e varje månad?Klicka för att utvidga...
+ 1 på detta scenario.Canadien skrev:De syntes inte i appen i morse, men på webbsidan.Klicka för att utvidga...
Det beror på när du har ditt månadsbryt… I princip tisdag efter månadsbrytdatumet.Cristoffer Cedergren skrev:Kommer alltid första tisdagen i månaden om inte tisdagen är den 1:e, då tar det en vecka tillKlicka för att utvidga...
Aha har inte alla månadsbryt i månadskiftet?ekf skrev:Det beror på när du har ditt månadsbryt… I princip tisdag efter månadsbrytdatumet.Klicka för att utvidga...
De "nyare" kreditkorten har alla bryt på jämn månad om jag förstått rätt. Men de gamla betal kunde vara mitt i en månad eller lite närsom.Cristoffer Cedergren skrev:Aha har inte alla månadsbryt i månadskiftet?Klicka för att utvidga...
Nej, jag har kreditkort och har inte bryt på jämn månad… är rätt säker på att det är fler som har det så.Canadien skrev:De "nyare" kreditkorten har alla bryt på jämn månad om jag förstått rätt. Men de gamla betal kunde vara mitt i en månad eller lite närsom.Klicka för att utvidga...
Ah, OK. Ja jag hade mitt i månaden med betal för några år sedan men fick sedan månadsslut när jag bytte till kredit. Man kan be dem ändra brytdatum också har jag för mig.ekf skrev:Nej, jag har kreditkort och har inte bryt på jämn månad… är rätt säker på att det är fler som har det så.Klicka för att utvidga...
Ja, absolut. Jag har gjort den ändringen (så att jag har nästan månadsbryt, men ändå inte) några gånger de senaste åren när jag bytt kort. Skulle tippa på att de flesta valt/väljer att göra så...Canadien skrev:Ah, OK. Ja jag hade mitt i månaden med betal för några år sedan men fick sedan månadsslut när jag bytte till kredit. Man kan be dem ändra brytdatum också har jag för mig.Klicka för att utvidga...