Expertflyer och Thai Airways First

d-a

New member
Godmorgon,

Postade tidigare men kanske på fel ställe så prövar på nytt:

"Har Expertflyer problem med att visa tillgänglighet i first med Thai Airways för tillfället?

Söker på SYD-BKK och det verkar inte finnas två first lediga överhuvudtaget (har kollat hela januari/feb 2020 samt olika månader under 2019 för att säkerställa att jag inte gör fel). Igår fanns det många olika alternativ."

Behöver en hemresa till ARN/FRA slutet på feb/början på mars 2020 från SYD, alt christchurch/auckland

D.A skrev:Godmorgon,Postade tidigare men kanske på fel ställe så prövar på nytt:"Har Expertflyer problem med att visa tillgänglighet i first med Thai Airways för tillfället?Söker på SYD-BKK och det verkar inte finnas två first ledigaöverhuvudtaget(har kollat hela januari/feb 2020 samt olika månader under 2019 för att säkerställa att jag inte gör fel). Igår fanns det många olika alternativ."Behöver en hemresa till ARN/FRA slutet på feb/början på mars 2020 från SYD, alt christchurch/aucklandKlicka för att utvidga...

Jag antar du menar bonusplatser och inte revenueplatser? Det visas inga Business eller First alls som jag kan se. Jag ser t.ex. en enkel linje som BKK-SIN om jag söker +/-3 dagar ut. Jag har själv sökt en del på ARN-BKK i november och dragit 0 resultat. Jag tror att just nu visar inga system interkontinentala resor med Thai, enbart regionala.

Back