Sticktown skrev:Tyvärr inga reflektioner själv ännu.Jag får inte ens upp ett alternativ om att uppgradera. Har bokat economy (V) till BKK i december.Någon som vet om det inte går att buda så långt i förväg?Klicka för att utvidga...
Just nu ligger startpriset på 560€, vilket redan är rätt högt som insteg ens. Hade den börjat på 360-380€ hade jag kunnat tänka mig lägga ett bud kring 500€ och ha en ärlig chans. Inte ens suck att produkten är värd 600€+ på ett dagflyg.samet skrev:Tänkte jag skulle skriva en beskrivning men hittade en riktigt bra som redan var klar.How to Bid for a Business Class Upgrade with FinnairKlicka för att utvidga...
Voyageur skrev:Just nu ligger startpriset på 560€, vilket redan är rätt högt som insteg ens. Hade den börjat på 360-380€ hade jag kunnat tänka mig lägga ett bud kring 500€ och ha en ärlig chans. Inte ens suck att produkten är värd 600€+ på ett dagflyg.Klicka för att utvidga...
samet skrev:Tänkte jag skulle skriva en beskrivning men hittade en riktigt bra som redan var klar.How to Bid for a Business Class Upgrade with FinnairKlicka för att utvidga...