palmen skrev:Vad menar de med detta?oneworld frequent flyer –progammet är exkluderat från Till dig som fattar poängen –kampanjen.Blir jag inte one world emerald om jag matchas till Finnair Platinum?Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Den är det ingen som förstår.Tolkning 1: De matchar inte OW program, men det är ju redan uteslutet pga av regeln "huvudkontor i SE/NO/DK".Tolkning 2: Det andra är att de ger ut en helt ny och udda nivå som inte har OW-symbol på och inte ger förmåner med andra OW bolag. Jag har ingen aning om det sista ens går att göra.Klicka för att utvidga...
Finns en engelsk variant av reglerna
Tier matching application period: until 2 November 2021
Travel period: until 31 March 2022.
You can only be matched to Finnair Plus Silver, Gold, and Platinum tiers. Lumo status will not be given in this campaign.
You must have a valid booking for a direct Finnair flight from Stockholm to Bangkok, Phuket, Miami, Los Angeles, or New York.
oneworld frequent flyer programs are excluded from the tier matching campaign.
Flights bought with Finnair Plus award points are excluded from this offer.
Your home country – as recorded in your Finnair Plus member details – must be Sweden.
You must be a Finnair Plus member (you can also join Finnair Plus to be eligible for this campaign).
Finnair Plus tier status is valid for a year.
If you are already a member, your current Finnair Plus tier will be zeroed and a new tracking period will start.
Standard requalification rules apply to renew the status after the tier tracking period ends.
In case of booking cancellation, the tier match will be removed.