Vad säger ni om deras MasterCard?
First Member Mastercard | First Hotels
Man blir direkt Black som är högsta status hos dom (normalt 30 nätter)
Man får 200 FirstCoins (värde 200SEK)
0,3% kickback till FirstCoins på alla köp
5,3% kickback till FirstCoins för boende hos First
50 FirstCoins för varje nytt First hotell man bor på
Årsavgiften är 390SEK, den borde man tjänat in på en hotellnatt om man sedan bor ytterligare en gång och betalar hotellnotan med detta kort.
Är man inte medlem sedan tidigare hos First så får man 50 FirstCoins för att bli medlem, och man tjänar ytterligare 5% FirstCoins på hotellnotan (oavsett vilket kort man betalar med
Som jag tolkar det så är intjäningsperioden för att nå en medlemsnivå 3 år, innebär det också att statusen är giltig i 3 år?
Är det något jag missar här men det låter ju som en rätt bra deal om man tänker bo 2 nätter på First under ett år.
First Member Mastercard | First Hotels
Man blir direkt Black som är högsta status hos dom (normalt 30 nätter)
Man får 200 FirstCoins (värde 200SEK)
0,3% kickback till FirstCoins på alla köp
5,3% kickback till FirstCoins för boende hos First
50 FirstCoins för varje nytt First hotell man bor på
Årsavgiften är 390SEK, den borde man tjänat in på en hotellnatt om man sedan bor ytterligare en gång och betalar hotellnotan med detta kort.
Är man inte medlem sedan tidigare hos First så får man 50 FirstCoins för att bli medlem, och man tjänar ytterligare 5% FirstCoins på hotellnotan (oavsett vilket kort man betalar med
Som jag tolkar det så är intjäningsperioden för att nå en medlemsnivå 3 år, innebär det också att statusen är giltig i 3 år?
Är det något jag missar här men det låter ju som en rätt bra deal om man tänker bo 2 nätter på First under ett år.