Under 30k i First får väl anses som ett bra pris.Abbs skrev:Är det här ett bra pris?Klicka för att utvidga...
Någon info om hur många stopp man får göra i Europa?SimonXYZ skrev:Routingregler om någon är intresserad:V FARE BASIS BK FARE TRAVEL-TICKET AP MINMAX RTG1 ARCZ00FR AR 2487.00 D31MY T19JN 14/ / 3M AT01PASSENGER TYPE-ADT AUTO PRICE-YESFROM-PAR TO-BOG CXR-LH TVL-03OCT19 RULE-APFR IPRSAA2/27FARE BASIS-ARCZ00FR SPECIAL FARE DIS-E VENDOR-ATPFARE TYPE-FX RT-FIRST CLASS EXCURSIONEUR 2220.00 5001 E17APR19 D31MAY20 FC-ARCZ00FR FN-9ASYSTEM DATES - CREATED 16APR19/0734 EXPIRES INFINITYPUBLISHED RTG PAR-BOG/LH5001/TAR-SAARG EF-17APR19 DIS-INDEF/VIA THE ATLANTIC/MAP CONSTRUCTED LEFT TO RIGHT AND RIGHT TO LEFT1. PAR-LH-ZRH/VIE/MUC/GVA/FRA/DUS/CGN-ZRH/VIE/MUC/LON/GVA/FRA/DUS/CGN-LH-YTO/YMQ/SJO/PTY/MIA/CUN/BOG-LH/LA/CM/AV/AC-BOG2. PAR-LH-ZRH/VIE/MUC/GVA/FRA/DUS/CGN-ZRH/VIE/MUC/LON/GVA/FRA/DUS/CGN-LH-YTO/YMQ/NYC/LON/HOU-UA/LH/AC-BOG3. PAR-LH-ZRH/VIE/MUC/GVA/FRA/DUS/CGN-ZRH/VIE/MUC/LON/GVA/FRA/DUS/CGN-LH-SAO/RIO/PTY/BUE/BOG-PZ/LH/LA/G3/CM/AV/AR-BOG4. PAR-LH-ZRH/VIE/MUC/GVA/FRA/DUS/CGN-ZRH/VIE/MUC/LON/GVA/FRA/DUS/CGN-LH-BOG.Klicka för att utvidga...
Jag vet inte om man kan läsa ut det av routingregler, men det ser ut som ett.palmen skrev:Någon info om hur många stopp man får göra i Europa?Klicka för att utvidga...
Här är vi väl uppe i drygt 49000 eurobonuspoäng:palmen skrev:Någon info om hur många stopp man får göra i Europa?Klicka för att utvidga...
SimonXYZ skrev:Routingregler om någon är intresserad:Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Står inget om EZE i routingreglerna eller har jag missat något?Klicka för att utvidga...
Detta är ju perfekt, man skulle väl då också i teorin kunna baka in CDG-ZRH-FRA-EZE-BOG för att besöka Swiss First loungen samt även FCL/FCT i Frankfurt. Det är ju sen avgångstid från Frankfurt så man har en hel dag på sig att hoppa runt om man känner för det.SimonXYZ skrev:Här är vi väl uppe i drygt 49000 eurobonuspoäng:Visa bifogad bild 91648Klicka för att utvidga...
Det står i fare rules ser jag nu, stopover för 100€ extra och obegränsat med transfers så länge man håller sig inom fare rules.SimonXYZ skrev:Jag vet inte om man kan läsa ut det av routingregler, men det ser ut som ett.Utöver det så tillåts ett stopover. T.ex. man kan besöka Buenos Aires också:1 STOPOVER PERMITTED IN EACH DIRECTION AT EUR 100.00 EACH.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det står i fare rules ser jag nu, stopover för 100€ extra och obegränsat med transfers så länge man håller sig inom fare rules.STOPOVERS 1 STOPOVER PERMITTED IN EACH DIRECTION AT EUR 100.00.TRANSFERS UNLIMITED TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION.FARE BREAK SURFACE SECTORS NOT PERMITTED AND EMBEDDEDSURFACE SECTORS PERMITTED ON THE FARE COMPONENT.Klicka för att utvidga...
Då menar du priset utan skatter och avgifter? När jag söker får jag detta pris:Senator skrev:Finns också ett Business Class prisNCP00FR Lufthansa P Round-Trip 10815(SEK) B V / 3MKlicka för att utvidga...
Hur hittade du just denna resa - när jag söker får jag upp massor med alternativ? Hur letar du? Har du något script?SimonXYZ skrev:Jag kan tyvärr inte själv boka denna men någon annan kanske har möjlighet. Det går att få till lite intressanta rutter - här via Sao Paulo eller Buenos Aires.Klicka för att utvidga...
Hur/var ser jag hur många poäng man får?SimonXYZ skrev:Rutten via EZE genererar drygt 45000 eurobonuspoäng.Klicka för att utvidga...
Ystad skrev:Hur hittade du just denna resa - när jag söker får jag upp massor med alternativ? Hur letar du? Har du något script?Klicka för att utvidga...
Man får räkna ut det manuellt.Ystad skrev:Hur/var ser jag hur många poäng man får?Klicka för att utvidga...