Någon hemvändande BC Göteborgare som var med kanske?
Skulle till Göteborg men hamnade i Luleå | SVT Nyheter
Skulle till Göteborg men hamnade i Luleå | SVT Nyheter
Eftersom inte flygplatsen heller verkar ha fått informationen så kan jag förstå att systemet inte fungerade.NotRyan skrev:Alltså, flighten till Göteborg blev inställd men passagerarna blev inte informerade om det utan boardade ett plan till Luleå!!!Hur kan systemet släppa ombord dom på fel flight??? DET skulle jag vilja veta....Klicka för att utvidga...
Jo, men dom måste ju ha boardat flighten till Luleå i systemet och då skall väl inte ett boardingkort till Göteborg accepteras?Pho skrev:Eftersom inte flygplatsen heller verkar ha fått informationen så kan jag förstå att systemet inte fungerade.Men det verkar ju också som att flygbolaget inte hälsar välkommen med info om vart de tänker flyga.... kanske en lämplig förbättring, då hade säkert någon passagerare reagerat.Klicka för att utvidga...
Eller så boardade dom till Göteborg fast på fel plan, och då borde någon stackars Luleå-resenär ha blivit kvarlämnad....NotRyan skrev:Jo, men dom måste ju ha boardat flighten till Luleå i systemet och då skall väl inte ett boardingkort till Göteborg accepteras?Klicka för att utvidga...
Alla passagerare till Luleå blev väl kvar?NotRyan skrev:Eller så boardade dom till Göteborg fast på fel plan, och då borde någon stackars Luleå-resenär ha blivit kvarlämnad....Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jo, men dom måste ju ha boardat flighten till Luleå i systemet och då skall väl inte ett boardingkort till Göteborg accepteras?Klicka för att utvidga...
Det senare hände mig i Malaga i somras (tråd). Kommunikationsmiss även den gången.NotRyan skrev:Eller så boardade dom till Göteborg fast på fel plan, och då borde någon stackars Luleå-resenär ha blivit kvarlämnad....Klicka för att utvidga...