DT74 skrev:Hej.Jag undrar om det är någon som har tips om hur man kan få tag på biljetter till Real madrid i oktober? Svårt att veta vilka sidor som är seriösa och utan höga överpriser.Klicka för att utvidga...
Brukar köpa av Sports International. Inte billigt men alltid fungerat väl för mig.knutsson.torkel skrev:Kolla efter släpp på realmadrid.com. Annars stubhub el. Ticombo, de förmedlar andrahandsbiljetter, har funkat fint för mig för europa league, em o nations league. Priserna fluktuerar med tillgång efterfrågan på dessa sajterKlicka för att utvidga...
knutsson.torkel skrev:Kolla efter släpp på realmadrid.com. Annars stubhub el. Ticombo, de förmedlar andrahandsbiljetter, har funkat fint för mig för europa league, em o nations league. Priserna fluktuerar med tillgång efterfrågan på dessa sajterKlicka för att utvidga...
Tack för förslagen. Realmadrid.com läste jag att biljetterna släpps 10-12 dagar innan match. Får använda mig av era förslag istället för att vara säker på att få biljetter nu.Resenarengot skrev:Brukar köpa av Sports International. Inte billigt men alltid fungerat väl för mig.Klicka för att utvidga...
Jag tänkte åka fredag till måndag. Matchen spelas väl lördagar eller söndagar?johan_fbg skrev:Tänk bara på att det finns en anledning till att biljetterna släpps nära inpå. Vanligtvis bekräftas matchdagen först ca tre veckor innan – ta höjd för det vid bokning av resa.Klicka för att utvidga...
DT74 skrev:Jag tänkte åka fredag till måndag. Matchen spelas väl lördagar eller söndagar?Klicka för att utvidga...
Det borde funka!DT74 skrev:Jag tänkte åka fredag till måndag. Matchen spelas väl lördagar eller söndagar?Klicka för att utvidga...