Kollat i Loungebuddy-appen?Jag kommer att flyga Cathay i business från DUS. Rekommendationer på lounge? Har inte ännu OW status och slutade mitt Priority Pass så det är business biljetten som ger lounge access, men vilken blir bäst?
Enligt Lounge access så är det Lufthansa Business Lounge som gäller.Jag kommer att flyga Cathay i business från DUS. Rekommendationer på lounge? Har inte ännu OW status och slutade mitt Priority Pass så det är business biljetten som ger lounge access, men vilken blir bäst?
Man kan nästan tro att du är säljare så mycket som man ser dig rekommendera appenKollat i Loungebuddy-appen?![]()
Nej den är bara verkligen genial när det gäller att ha koll på accessregler överallt, på varenda liten flygplats.Enligt Lounge access så är det Lufthansa Business Lounge som gäller.
Vet dock inte hur mycket man kan hoppa runt med endast C-biljett när de (OW) explicit anger att man ska använda Lufthansa Business Lounge.
Man kan nästan tro att du är säljare så mycket som man ser dig rekommendera appen![]()