Nejjohhenrik skrev:Har Diamond fri avbokning och ombokning?Klicka för att utvidga...
Full flex Go inom Europa???flum skrev:Förstår din poäng, men mot en fullt flexibel Go, men där kanske inte priserna skiljer så mycket, har inte koll.Klicka för att utvidga...
Är själv, trots diamondstatus, alldeles för dåligt insatt. Ofta åker jag på nån dags versel och ringer resebyrån. Väldigt sällan jag bokar om mina resor.johhenrik skrev:Faktiskt så undrade jag om jag missat något.tänkte inte på att det kanske finns full flex Go.Själv köper jag oftast bara snikbiljetter om jag har att välja mellan Plus och Go.Klicka för att utvidga...
Som sagt väldigt dåligt insatt och har inte åkt SAS inom Europa på flera år. Finns säkert inte och här sitter jag med skägget i brevlådan:-DNotRyan skrev:Full flex Go inom Europa???Klicka för att utvidga...
Haha, nej det finns inte. Däremot finns den på Intercont....flum skrev:Som sagt väldigt dåligt insatt och har inte åkt SAS inom Europa på flera år. Finns säkert inte och här sitter jag med skägget i brevlådan:-DKlicka för att utvidga...