Weekend i Gdansk! Tips och trix?!
Hej! Åker till Gdansk på torsdag-måndag, finns det några måsten att göra där

? Tar tacksamt emot tips. Åker även Sas plus, finns ngn lounge i gdansk? Tack på förhand,
www.businessclass.com
Budget weekend Gdansk med Guldkant!
Så då blir detta min första reserapport.Jag gillar resa men har tyvärr inte så stort kapital att jag kan åka många resor och first eller business, så får istället hålla till godo till de 4-5 resor de blir per år och endå försöka lyxa till det lite med lounger och hotel. Istället för julklappar...
www.businessclass.com
Restaurangtips Gdansk
Åker till Gdansk i december för att fira gumman och lika bra att dra upp en seperat restaurangtråd för staden så att den finns i den här forumdelen. Fick ett par tips i min förra Gdansk tips som jag skriver ned här: Prologue Patio Espanol Gdanska Fyll gärna på
www.businessclass.com
Prisvärt boende Gdansk?
Hej! Tar tacksamt emot tips på prisvärda boenden i Gdansk, ska dit en weeken i vinter. Aldrig varit där tidigare men nära gamla stan verkar det som om man ska bo..?

tack
businessclass.com
Gdansk ( kan innehålla spår av bilder )
Åker till Gdansk blir borta över natten. Hallå jag åker !!! ingen reaktion

Flygbussen Arlanda Fika dags Säkerheten Spisen med Fika ombord Härligt flygväder Hmmm Inte bra ! Dålig ! Gå inte hit ! Säkerhet Fika Hämta handbagaget Hotellet Flygplatsen...
www.businessclass.com
Anfields första resa som Diamond, blev från Gdansk.
Husse ska du ut och resa igen ! vi är fett trötta på ditt resande. På bussen. Ibland styr man inte över sina flygbokningar. Men Fast track hade dom fått till ! Kort kö ! Fantastisk frukost imponerad av det stora utbudet. Och så vacker uppdukat. Och fika fanns. Valde detta till...
www.businessclass.com
Anfield flyger med SAS till Gdansk igen.
Bara att packa in sig i bussen ! Gillar dessa mys stolar. Älskar Swiss, men tyvärr tog jag inte det planet . Sydsluttnings fika. Gillar Arlanda är dock här allt för sällan . Säkerhet och Dansk Audi a4 reklam, en naken A4 för en miljon och femtio DKR. Säkert ett fynd ! Tycker det är...
www.businessclass.com