Jag avskyr kallrökt lax vilket man får i princip 75% av fallen i business på LH gruppen och min hitrate i SAS plus är väl 50%, även på longhaul ska dom envisas med någon rökt laxtartar till förrätt som smakar piss på dom flesta bolag jag åkt.sembl skrev:Jag skulle säga att det är en hit att äta en sådan jämfört med alla dessa laxrätter som man envisas med annars i plus.$5 för körv med bröd eller en cheeseburgare $7 plus öl är alltid en klassiker på tåget mellan Boston och NYC. Mikrovågad så klart och smakar klart bättre än vad man tror.Klicka för att utvidga...
Flyer722 skrev:Ni kan inte sitta och jämföra SAS hamburgare med vad EVA, SWISS och United erbjuder i longhaul business där varje hamburgare komponeras enskilt med salladen, dressingen, bröder och köttet. Vad SAS erbjuder liknar mer det man kan köpa i kylen hos exempelvis Lidl och sedan värma i mikron. Det betyder inte att SAS version är jättedåligt, men det är definitivt inte samma typ av hamburgare som de andra flygbolagen erbjuder i business på longhaul.Klicka för att utvidga...
Legendarisk?, ja. Ätbar? Knappast. Har testat denThornado skrev:Ni har fel referenspunkt. Om det finns någon burgare i flygvärlden som är legendarisk så är det väl ändå den som serveras av Air Koryo.North Korea’s Infamous “Koryo” Burger! The Mystery Of A Bizarre Hamburger Revealed!North Korea Has A Legendary “Mystery Meat” Burger! Sometimes, a “what kind of meat is this” burger story catches my eye and I have to share. The LA Times ran a story on North Korea’s “K…biteeatrepeat.comKlicka för att utvidga...
jolmic skrev:Legendarisk?, ja. Ätbar? Knappast. Har testat denKlicka för att utvidga...