Såg denna på loyalty lobby, ska bara vara att signa upp för att få dubbla poäng.
Hilton Honors Double Points Promotion
Hilton Honors Double Points Promotion
Grymt, tack!palmen skrev:Såg denna på loyalty lobby, ska bara vara att signa upp för att få dubbla poäng.Hilton Honors Double Points PromotionKlicka för att utvidga...
Jag får tyvärr aldrig dessa mail med kampanjer.Jönsson skrev:Erbjudandet har annars skickats ut till medlemmarna via mejl.Klicka för att utvidga...
Jag hanterar tre olika konton åt familjen. Vanligtvis får minst ett konto varje erbjudande men detta har inget av dem fått.palmen skrev:Jag får tyvärr aldrig dessa mail med kampanjer.Klicka för att utvidga...
Har inte heller fått detta erbjudande. Känns som alltid som ett lotteri.agehall skrev:Jag hanterar tre olika konton åt familjen. Vanligtvis får minst ett konto varje erbjudande men detta har inget av dem fått.Klicka för att utvidga...
Ett givet svar kanske men har du i inställningarna kryssat för att du vil ha dem? (Email subscriptions/Hilton Honors news and information)palmen skrev:Jag får tyvärr aldrig dessa mail med kampanjer.Klicka för att utvidga...
Eller så är det bara så att Hilton inte lyckas skicka ut mail till alla medlemmar...Jönsson skrev:Default är väl att de olika valen inte är ibockade. Dessutom verkar det kunna bli fel om man på webben har valt en sak och i appen en annan. Detta hände mig tex med val av rum på hög våning.Klicka för att utvidga...
Så här har jag det inställt, kommer något mail då och då med sumering av mitt statement, men aldrig kampanjer.Jönsson skrev:Ett givet svar kanske men har du i inställningarna kryssat för att du vil ha dem? (Email subscriptions/Hilton Honors news and information)Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Så här har jag det inställt, kommer något mail då och då med sumering av mitt statement, men aldrig kampanjer.Visa bifogad bild 75077Klicka för att utvidga...
Skumt. Själv får jag numera alltid dessa erbjudanden.palmen skrev:Så här har jag det inställt, kommer något mail då och då med sumering av mitt statement, men aldrig kampanjer.Visa bifogad bild 75077Klicka för att utvidga...
Går inte de kampanjerna att kombinera?Homer skrev:Dubbla poäng betyder 2x 10poäng/$ så om man spenderar mindre än $400 per vistelse så är den här kampanjen sämre än nuvarandesom kan ge en bonus på 4000poäng per vistelse + normal intjäning 10/$ (2000 poäng + 10.000 bonus för var 5:e = 4000 bonus).Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Går inte de kampanjerna att kombinera?Klicka för att utvidga...
Ja och för mig med många korta vistelser kombinerat med ett antal poängvistelser så är denna sämst.Homer skrev:Dubbla poäng betyder 2x 10poäng/$ så om man spenderar mindre än $400 per vistelse så är den här kampanjen sämre än nuvarandesom kan ge en bonus på 4000poäng per vistelse + normal intjäning 10/$ (2000 poäng + 10.000 bonus för var 5:e = 4000 bonus).Klicka för att utvidga...