C claes-l New member May 27, 2016 #1 Jag va inne och tittade på medlems förmånerna idag.... Och till min glädje dök detta upp: Så ryktet som @Stefan62 had hört från Amex stämde fint
Jag va inne och tittade på medlems förmånerna idag.... Och till min glädje dök detta upp: Så ryktet som @Stefan62 had hört från Amex stämde fint
O olle-a New member May 27, 2016 #2 Ja det var ju trevligt men tyvärr verkar Accor Le Club Platinum samtidigt vara borttaget från listan vilket åtminstone jag kommer att sörja över.
Ja det var ju trevligt men tyvärr verkar Accor Le Club Platinum samtidigt vara borttaget från listan vilket åtminstone jag kommer att sörja över.
A agehall New member May 27, 2016 #3 Och när alla redan är Diamond så är det ju inte mycket att hänga i julgranen att få HHG heller...
S sniff New member May 27, 2016 #4 Olle A skrev:Ja det var ju trevligt men tyvärr verkar Accor Le Club Platinum samtidigt vara borttaget från listan vilket åtminstone jag kommer att sörja över.Klicka för att utvidga... Click to expand... Vad tråkigt!
Olle A skrev:Ja det var ju trevligt men tyvärr verkar Accor Le Club Platinum samtidigt vara borttaget från listan vilket åtminstone jag kommer att sörja över.Klicka för att utvidga... Click to expand... Vad tråkigt!
M Matsson Guest May 27, 2016 #5 Ytterligare ett argument att avstå Amex Plat. Bättre att skaffa årskort på Skellefteå simhall och matcha till HHD
Ytterligare ett argument att avstå Amex Plat. Bättre att skaffa årskort på Skellefteå simhall och matcha till HHD