Tostarp skrev:Har provat ringa hotellet men haft svårt att komma fram men fick äntligen tag i dom där dom bekräftade att frpm 2018-01-10 så tillhör hotellet inte Hilton längre.Dessutom så är min reservation cancellerad....Klicka för att utvidga...
Har du någon status hos Hilton? Kan du skicka ett direktmeddelande på Twitter till Hilton?Tostarp skrev:Hamnat lite i Limbo här? enligt hotellet så finns inte min bokning, men Hilton hävdar med bestämdhet att den finns kvar...(och att hotellet heter Hilton Innsbruck)Klicka för att utvidga...
Nix. Inte ett snack :-(Tostarp skrev:HHD. Fick besked precis nu att jag ska kontakta 'Customer Care'. Hotellet hävdar fortfarande att jag inte har någon bokning.Om det inte är Hilton längre, får man några förmåner då? Poäng? Stays? Frukost?Klicka för att utvidga...
Det låter ju minst sagt rimligt. Det är nog aldrig tillåtet att ta betalt för något som inte utförts...mha321 skrev:Däremot brukar man kunna använda just det som argument för att få avboka även en prepaid.Klicka för att utvidga...
Tostarp skrev:Fick besked nu att min reservation verkligen är borta och jag ska få pengarna tillbaka. Har bokat Davos istället.Det som är tråkigt är att när min reservation försvann från mitt HH-konto och jag kontaktade Hilton så hävdade dom med bestämdhet att Hilton Innsbruck fanns kvar och det inte var något problem. Då jag kontaktat dom under ca 4 veckor och dom hela tiden givit samma svar så undrar man?Ingen har heller kontaktat mig.Klicka för att utvidga...
Tostarp skrev:Checkat in i Davos. Hur har det gått i Innsbruck så har långt?Klicka för att utvidga...