Hilton Promotion Code

• Thread starter Thread starter Najk
  • Start date Start date
Maja skrev:Ok, då förstår jag.Har du haft problem med MVP-koden någon gång?Eller har någon haft problem med OS-koden?Har kostnadsberäknat en kommande rundresa i USA och Kanada beräknat på dessa två koder nämligen...Klicka för att utvidga...

Jag har aldrig haft problem i USA

Senator skrev:Jag kan meddela om min första smäll gällande detta i veckan. Bokade åt en kollega med en CORP RATE, med han som gäst två. Fick mail från hotellet (aldrig bott där innan) med välkomstinfo. Bad att dubbelkolla att han var med på bokningen.Vid incheckning massor av tjafs att han inte jobbade för just det bolaget. Fick betala fullt pris!Klicka för att utvidga...
Bara lite nyfiken. Hur kunde dom fastställa att kollegan inte jobbade för bolaget? Jag har alltid ett parkeringstillstånd från (du vet vilka) bara för att ha något att visa upp i fall de börjar ifrågasätta mig.

JensE skrev:Bara lite nyfiken.Hur kunde dom fastställa att kollegan inte jobbade för bolaget?Jag har alltid ett parkeringstillstånd från (du vet vilka) bara för att ha något att visa upp i fall de börjar ifrågasätta mig.Klicka för att utvidga...

Det rimliga är väl att bevisbördan ligger på kollegan, som inte hade något att visa upp?

seat56f skrev:Det rimliga är väl att bevisbördan ligger på kollegan, som inte hade något att visa upp?Klicka för att utvidga...

Preics.. man skall inte klaga när man inte får något man inte är berättigat till.

Jag har aldrig fått en fråga själv.

Någon som har bra kod som ger rabatt på Hilton Slussen? Ska till Stockholm 18-20/5.

Dreamliner skrev:Någon som har bra kod som ger rabatt på Hilton Slussen? Ska till Stockholm 18-20/5.Klicka för att utvidga...

Ibland funkar koden för offentliganställda PR11PN men inte denna helg. Om du lägger på en natt till (18-21/5) så blir det dock riktigt bra pris per natt...

Tack!! Den ska jag lägga på minnet. Tyvärr fungerar det inte med en natt till.

Back