andreaszan
New member
Hei alle,
Sitter med 6 veckor kvar til höstlovet og en familie som undrar vart vi ska. Googlar og googlar men hittar inget. Det er nog för många val så jag bara ender i en evig loop på ita matrix
Kravene er enkla. Super-nice hotel med pool, varmt klimat, komfortabel resa. Hadde Dubai på radaren men en 2 bedroom på Jumeirah Beach går på 150 lax for 5 netter. På det 80 Danske for flyget så blir det "friskt".Kanskje dere kan åpne mine horisonter lite? Öppen for alla ideer. Florida? Oman? Singapore? Playa de las Americas??
Varifrån vill du börja din resa?
Köpenhamn
Var är din destination?
Var som helst med max 1 stopp
När vill/behöver du resa ut?
24.oktober
När vill/behöver du komma hem?
Senast 31.oktober
Hur länge vill du vara borta?
4-5 nätter
Hur många personer som skall resa?
2 vuxna + 3 barn under 12
I vilken kabinklass?
Business (eller First)
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Alle etablerade. Om jag kan få använding for mina fjuttiga 100k Avios og BAEC gold eller 230.000 EB-poeng og EBD så er det en ekstra bonus
Vad är din budget? (per person)
40-50" ink hotel
Vad är det viktigaste för dig?
1. Riktig bra hotel med bra pool-fasiliterer. 2. Trevlig transport dit. Gärna longhaul. Hele familien elsker å fly...
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Sitter med 6 veckor kvar til höstlovet og en familie som undrar vart vi ska. Googlar og googlar men hittar inget. Det er nog för många val så jag bara ender i en evig loop på ita matrix
Kravene er enkla. Super-nice hotel med pool, varmt klimat, komfortabel resa. Hadde Dubai på radaren men en 2 bedroom på Jumeirah Beach går på 150 lax for 5 netter. På det 80 Danske for flyget så blir det "friskt".Kanskje dere kan åpne mine horisonter lite? Öppen for alla ideer. Florida? Oman? Singapore? Playa de las Americas??
Varifrån vill du börja din resa?
Köpenhamn
Var är din destination?
Var som helst med max 1 stopp
När vill/behöver du resa ut?
24.oktober
När vill/behöver du komma hem?
Senast 31.oktober
Hur länge vill du vara borta?
4-5 nätter
Hur många personer som skall resa?
2 vuxna + 3 barn under 12
I vilken kabinklass?
Business (eller First)
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Alle etablerade. Om jag kan få använding for mina fjuttiga 100k Avios og BAEC gold eller 230.000 EB-poeng og EBD så er det en ekstra bonus
Vad är din budget? (per person)
40-50" ink hotel
Vad är det viktigaste för dig?
1. Riktig bra hotel med bra pool-fasiliterer. 2. Trevlig transport dit. Gärna longhaul. Hele familien elsker å fly...
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?