Hyrbil och nivåpoäng

Swag_master skrev:Fick du rätt mängd poäng i slutändan? Har en bokning med just Europcar i januari men funderar på om jag bör byta efter att ha läst din rapport..Klicka för att utvidga...
nej, har ännu inte fått rättning. Europcar nekar till att de har möjlighet att göra ngt och hänvisar bara till SAS. SAS hänvisar i sin tur tillbaks till Europcar. Som sagt finns det ingen länk för efterreg. Jag passade på att rapportera den avsaknade länken när jag ringde in i ett annat ärende för någon månad sen men surprise surprise så har inget hänt.

Det vore intressant att höra om det finns positiva exempel här på forumet – om jag bara haft otur, eller om det rör sig om återkommande/systemfel.
 
Kalle Flygare skrev:nej, har ännu inte fått rättning. Europcar nekar till att de har möjlighet att göra ngt och hänvisar bara till SAS. SAS hänvisar i sin tur tillbaks till Europcar. Som sagt finns det ingen länk för efterreg. Jag passade på att rapportera den avsaknade länken när jag ringde in i ett annat ärende för någon månad sen men surprise surprise så har inget hänt.Det vore intressant att höra om det finns positiva exempel här på forumet – om jag bara haft otur, eller om det rör sig om återkommande/systemfel.Klicka för att utvidga...
Jag hade en liknande upplevelse tidigare (hyrde bil i augusti, men fick inga poäng). Tillslut så fick jag en emailadress (marketing.airlinepartnerships@europcar.com) från Diamond-supporten och allt löste sig inom några timmar.
 
Back
Top