IHG öppnar 4 nya hotel vid Heathrow Airport

• Thread starter Thread starter Homer
  • Start date Start date
H

Homer

Guest
De som ligger på Bath Rd. når man med gratisbussarna, de ligger strax innan det

som tidigare var ett Holiday Inn men som numera heter Leonardo.

Open in October

HIX 455 three star guestrooms
CP 300 Four star guestrooms
Walkway link to London Heathrow Terminal 4

img_3956145629167361547.jpg

img_-7311591111404358082.jpg

Due to open in 2019, the 190 room Staybridge Suites property will be built alongside a new 433 room Holiday Inn hotel. Located on Bath Road, the hotels are close to the main entrances to Terminals 1,2&3 of Heathrow Airport, one of the world’s major international airports, serving 75 million air passengers annually.

Book now for stays from January 31, 2019 onwards.

Holiday Inn London - Heathrow Bath Road Hotel by IHG

Staybridge Suites London - Heathrow Bath Road - West Drayton, United Kingdom

Homer skrev:Recension av Staybridge på Bath Rd. nära T5, nya Holiday Inn är i samma byggnad.My Review of Staybridge Suites, London Heathrow Airport. - Points to be MadeKlicka för att utvidga...

Bodde på Staybridge Suites en natt senast jag var i London. Nöjd med vistelsen. Två hållplatser bort med gratisbussen (sen riskerar man livhanken när man ska korsa Bath Road).

Hyfsat stor ”lägenhet” med ett litet pentry. I repan finns en hel del ätbart att köpa som man kan fixa till i lgh.

Kan absolut tänka mig att bo här igen. Särskilt vid tidiga flighter från LHR

Testat HI: nytt, fräscht, fint.

Stort atrium gemensamt för både Staybridge och HI, med restauranger och barer.

(finns liknande på Crowne Plaza köpenhamn)

Fanns kylskåp på rummet.

Valde välkomstdrink, fick även poäng (som det oavsiktligt brukar bli)

Från T5 tar man gratisbuss 423 till 5:e hållplatsen, Newport Rd. , som är alldeles utanför dörren, tar 10min.

Tillbaka till T5 måste man korsa vägen och det finns inget övergångsställe (spännande upplevelse!)

Tidtabell: 423 Bus timetable - Transport for London

(Från T2&T3 gratisbuss 7 och U3)

hi-lhr-3-jpg.99909

hi-lhr-2-jpg.99910

Homer skrev:Testat HI: nytt, fräscht, fint.Stort atrium gemensamt för både Staybridge och HI, med restauranger och barer.(finns liknande på Crowne Plaza köpenhamn)Fanns kylskåp på rummet.Valde välkomstdrink, fick även poäng (som det oavsiktligt brukar bli)Från T5 tar man gratisbuss 423 till 5:e hållplatsen, Newport Rd. , som är alldeles utanför dörren, tar 10min.Tillbaka till T5 måste man korsa vägen och det finns inget övergångsställe (spännande upplevelse!)Tidtabell:423 Bus timetable - Transport for London(Från T2&T3 gratisbuss 7 och U3)Visa bifogad bild 99909Visa bifogad bild 99910Klicka för att utvidga...
Tackar, perfekt info för ikväll!!

Back