M
micke
Guest
Om det är ett BC-rum du fått så ingår det väl frukost per automatik på Viking.
micke skrev:Om det är ett BC-rum du fått så ingår det väl frukost per automatik på Viking.Klicka för att utvidga...
micke skrev:Om det är ett BC-rum du fått så ingår det väl frukost per automatik på Viking.Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Frukosten måste väl ingå om den ingick i den ursprungliga bokningen?Tycker det är ett oskick med hotellbokning utan frulle. Utomlands är det en nån femma, men i Sverige borde det ingå, tycker jag.Klicka för att utvidga...
micke skrev:När det gäller Royal Viking så ingår det ju i rumsförmånerna enligt deras hemsida och jag har fått frukost båda gångerna jag bott där. Blivit uppgraderad båda gångerna.När det gäller Waterfront så ingår frukost inte i BC-rummet. Därav väl skillnaden.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Jag vet inte hur ofta du blivit uppgraderad på Royal Viking men för mig är det 100 % 2013. Frukost, tja 25 % av gångerna. Alltid tiil BC-rum från lägsta rum. Standard att döma av BC.se.Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Senaste två gångerna har jag inte blivit uppgraderad på Viking, men gratis frukost är 100%. Nu har du lite ny data att lägga till statistikenÄr CCGKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Haha, allt är möjligt. Nåväl, siktar på CCC i år så då är det ju alltid gratis frukost.Klicka för att utvidga...