Närdå? För 6-7 år sedan var det standard, men knappast längre.ELOS skrev:Jag fick 10 000 bonuspoäng i kompensation för dettaKlicka för att utvidga...
Nu på väg hem igen? Varit i Birmingham länge. Borde hunnit få Wifi?BCflyer skrev:Svarar mig själv. Flög från Oslo till Birmingham den 30/9.Klicka för att utvidga...
BCflyer skrev:Nu på väg hem igen? Varit i Birmingham länge. Borde hunnit få Wifi?Klicka för att utvidga...
Att det finns hatt är inte = WIFI har åkt med många med hatt utan WIFI inte bara icke fungerande.Tobbe.O skrev:Ingen aning, men vi får hålla utkik efter WiFi-hatten på nästa nya bild av maskinenKlicka för att utvidga...
Sir Karlsson skrev:Att det finns hatt är inte = WIFI har åkt med många med hatt utan WIFI inte bara icke fungerande.Klicka för att utvidga...
Frukten skrev:"WiFi är en tjänst som ingår i biljettpriset för den bokningsklass du har betalat för. Klicka för att utvidga...
Tidigare stod det att det ingår när det finns tillgängligt eller liknande. Har de tagit bort den skrivningen?AndersSt skrev:Om det nu "ingår i priset" borde man kunna kräva ersättning om det inte levereras? Riktigt dåligt svar...Klicka för att utvidga...
Nä, det står fortfarande "om tillgängligt".palmen skrev:Tidigare stod det att det ingår när det finns tillgängligt eller liknande. Har de tagit bort den skrivningen?Klicka för att utvidga...
Då har ju SAS friskrivit sig, som vanligt ska man inte ta kundtjänst på allt för stort allvar med vad de säger om saker och ting...AndersSt skrev:Nä, det står fortfarande "om tillgängligt".Visa bifogad bild 162773Jag invände bara mot svaret från SAS (som jag citerade från inlägget ovanför), lite märkligt formulerat.Klicka för att utvidga...